Aktualności

Zbiórka kasztanów zakończona! 😃

Z radością meldujemy, że kasztany, które tak licznie wspólnie zebraliśmy 💪, zostały dostarczone do punktu zbiórki w Ergo Hestia przy ul. Jelitkowskiej 51. 🫡🥰😃

Dziękujemy wszystkim za każdą dostarczoną garść🙏 Do punktu zbiórki zawieźliśmy wypełniony kasztanami po brzegi samochód (ledwo udźwignął 🙈💪🙃)

Dziękujemy chłopakom z klasy 7 za zapakowanie kasztanów do auta oraz pomoc pewnego uprzejmego Taty 💛 Dziękujemy również Bartkowi, przedstawicielowi Samorządu Uczniowskiego, za zawiezienie i wypakowanie kasztanów wraz z panią Joanną Kostrzycą.

Jaś Bohater, trzymamy kciuki za powodzenie zbiórki oraz udaną rehabilitację! 💪🫶 Życzymy Ci dużo radości i uśmiechu! ❤

zdjecie whatsapp 2025 10 17 o 11.19.22 f3958d50
zdjecie whatsapp 2025 10 17 o 11.19.22 33e2e2a1

Zachęcamy do podjęcia długofalowego wyzwania i wzięcia udziału w trzeciej edycji konkursu z języka angielskiego Spelling Challenge. Do wzięcia udziału zapraszamy uczniów z klas 1-4. Chętni proszeni są o zapoznanie się z regulaminem.

Regulamin: [KLIK]

spelling challenge paź

🎉 Wybory pełne pasji i profesjonalizmu! 🎉
W Gedanensis odbyły się wybory do Samorządu Uczniowskiego – i były one absolutnie wyjątkowe! 🗳

💡 Aż 9 kandydatów przygotowało się do nich w sposób naprawdę super profesjonalny – z pomysłami, planami i ogromnym zaangażowaniem.
🔥 Punktem kulminacyjnym była debata, podczas której kandydaci odpowiadali na pytania i prezentowali swoje wizje działania.

👏 Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w tym ważnym wydarzeniu – zarówno kandydatom za odwagę i energię, jak i uczniom za aktywne głosowanie.
Nowo wybranym przedstawicielom serdecznie gratulujemy i trzymamy kciuki za realizację ambitnych planów! ✨

Galeria zdjęć: [KLIK]

2025 terminykonkursowprzedmiotowych

_________________________________________________

Powyższe terminy dostępne są na stronie kuratorium: [KLIK]

Aby zgłoszenie było pełne, należy wypełnić komputerowo poniższy, edytowalny załącznik, wydrukować, podpisać osobiście przez Rodzica i złożyć u dyrekcji w szkole (dyr Magdalena Kulczycka, dyr Katarzyna Żołnowska).

WAŻNE! Załącznik nr 1: [KLIK]

Prosimy o uzupełnienie danych w rubrykach:

  1. Nazwa przedmiotu – górna szara formatka.
  2. Imię (imiona) ucznia.
  3. Nazwisko ucznia.
  4. Data urodzenia.
  5. Miejsce urodzenia.
  6. Klasa, do której uczęszcza uczeń w roku szkolnym 2025/2026.
  7. Czytelny podpis Rodzica na drugiej stronie dokumentu.

Regulaminy na stronie KO: [KLIK]

Kampania wyborcza kandydatów i kandydatek na funkcję Przewodniczącego/ej Samorządu Uczniowskiego w Podstawowej Szkole Gedanensis ruszyła pełną parą 🦁🎉👩📢👨🏼📜💪

Dziewięcioro aktywistów z klas 4-7 z ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem przedstawiło się naszej społeczności podczas apelu, przygotowało i rozwiesiło swoje plakaty oraz rozpoczęło wyborcze wizyty we wszystkich klasach w celu zaprezentowania swojej osoby i swojego programu.

Drogie Kandydatki i Kandydaci, dziękujemy za Wasze chęci i wysiłek 💥💪❤️ oraz życzymy Wam wspaniałych wrażeń, doświadczeń i satysfakcji z kampanii! 😌 Powodzenia! 😃 🍀

Na wybory zapraszamy 1 października.

gedanensis

Zapraszamy na Pierwszy Turniej Koszykówki 3×3 w PSGedanensis!

Termin 4.09 godz. 10:00. Turniej dla klas 4-8. Szczegóły w regulaminie: [KLIK]

Jednorazowe stypendium Prezydenta Miasta Gdańska przyznawane jest najlepszym uczniom od klasy IV szkoły podstawowej szkół publicznych i niepublicznych, pobierającym naukę na terenie Gminy Miasta Gdańska, bez względu na miejsce zamieszkania.

Stypendium Prezydenta Miasta Gdańska przyznawane jest w pięciu kategoriach. Uczniowie oraz absolwenci mogą wnioskować o przyznanie stypendium tylko w jednej wybranej kategorii – I, II , III, IV (kategoria sportowa) lub V (wybitnych talentów).

Kategorię należy określić we wniosku. Dopuszczalne jest złożenie tylko jednego wniosku dla jednego ucznia.
Warunkiem ubiegania się o stypendium w każdej z pięciu kategorii jest uzyskanie co najmniej bardzo dobrej oceny z zachowania, wymaganej w poszczególnych kategoriach średniej ocen oraz aktywność społeczna w tym na rzecz środowiska szkolnego, w szczególności w formie wolontariatu.

Wniosek … Czytaj dalej >>

Prosimy przygotować kompletne zestawy do zwrotu!

Poniedziałek, 16 czerwca – klasa 8 (9 szt. książek) klasa 5 (5 sz. książek)

Wtorek, 17 czerwca – klasa 7 (8 szt. książek)

Środa, 18 czerwca – klasa 4 (5 szt. książek)

Poniedziałek, 23 czerwca – klasa 6 (6 szt. książek)